hemmadag

Godmorgon tänkte jag säga men det är det ju verkligen inte nu längre.. 
 
Jag har nyss gått upp, eller för typ en timme sen... Har vaknat minst 100 ggr inatt och sen var jag uppe vid 9 tiden, åt frukost, hängde tvätt ladda maskinen med en ny omgång och övervägde om jag skulle städa lite men insåg att jag va inte alls sugen på det så jag gick och la mig igen. 
 
kollat lite på tv ( på mobilen) och inte gjort något. 
 
Men nu är det paketinslagning som gäller ... 
 
 
Innser dock att jag måste införskaffa mig lite mer inslagspapper, tycker att det är kul att sitta och slå in fina paket, men nu är det många rullar som tagit slut och jag måste fylla på mitt lilla lager=) 
 
Lovisa fyller ju på onsdag som jag redan sagt 100 gånger. Jag har igentligen köpt klart presenter från oss men så är jag lite i valet och kvalet om jag skulle skaffa en mobil till henne. Hon har ju min gamla iphone men den är sprucken och den är riktigt kass. Laddade batteriet så det var fullt på kvällen och sen på morgonen utan att någon rört den så var den helt död... 
 
Och jag hade aldrig funderat på det om vi bott i stan men nu bor vi som vi gör och det är inte någon i närheten hon kan gå till om det skulle hända något. eller vi har ju en granne precis bredvid men det är ju inte alltid dom är hemma... 
 
och så kollade jag på telia och dom har en 4s med abonemang där hon får ringa och sms så mycket hon vill för 349:- i månaden och det tycker inte jag är farligt... Dessutom så kommer hon ju inte vara på ritids lika mycket nu när bebisen kommer och det innebär att hon även kommer att vara själv någon timme eller två på eftermiddagen när jag jobbar... 
 
så ja ... vad tycker du??!
 
svårt svårt svårt... 
Jag får ta mig en funderare på det, nu är i alla fall ett paket klart.. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tre har billigare abonnemang :)

Svar: aha! vad bra då ska jag kolla där med=) Tack för tipset!!
Frida Nävarp

2013-11-10 @ 19:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0