Hemma dag

god morgon måndag! 
 
Lovisa är körd till skolan och jaMIG sitter och äter frukost och kollar på Nyhetsmorgon.
 
listan jag hade att veta av igår är avklarade förutom att bilen inte är tvättad men det skall göras idag och även Betty ska få sig en dusch. 
 
Annars idag så blir det till att greja lite hör hemma och ta det lugnt för det blev tydligen lite för mycket för min kära kropp igår. Natten har varit olidlig. Jag har vaknat och grinar för att det gjort så ont hur jag än legat...
 
nu är det lite bättre och jag ska försöka sova en stund innan jag tar tag i dagen. Ska ta Alvedon sen med. 
 
 
Ikväll ska jag lägga mig tidigt och kolla på ett avsnitt blacklist och förhoppningsvis sova tidig. Med. Imorgon landar Jonatan och jag ska hämta honom på morgonen på Landvetter... 
 
Han har redan varit borta i 12 dagar. Nästan 2veckor,  det har gått jäkligt fort men det ska bli skönt att han kommer hem! 
 
 
Får vi se om han ser någon skillnad på magen med:) det händer ju endel på 2 veckor! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0