helgen

Igår var vi inte hemma många minuter.
När tjejerna åkt hem så åkte jag och Lovisa till Östergården med min faster och kusiner och kollade på deras julmarknad.
 
Där tjejerna red på julfina små ponnys..
 
 
 
och sen blev det fika=) 
 
 
 
Efter det åkte vi ut och lämnade lite jultidningar och sen vart det dags för bio för Lovisa och Sally. Lassemajas detektivbyrå. 
Jag skulle igentligen gått med, men då Sally skulle med tyckte jaga att dom lika gärna kunde gå själva så hämtade jag dom bara efteråt. Och dom var stolta och nöjda:) 
 
Jag åkte ut till stallet och nickade och var och köpte avfettning till bilen... 
 
Så idag blir det till att fixa hemma.
 
  • bilen skall tvättas
  • lakarn i sängarna skall tvättas och bytas
  • dammsuga
  • laga min garderob som gick sönder när det gick vilt till på partyt...
  • rensa i garderoberna
  • ställa in grillen
  • elda och ta in ny ved
  • och sen stallet
Ja men det är väl typ det som händer här idag... 
 
Ha en bra söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0