Godmorgon fredag!

Redan fredag idag!!

Lovisa har åkt till skolan och jag ligger och drar mig i sängen och ska strax gå upp.

Idag ska jag in till jobbet och skylta om i fönster och på dockorna. Och sen ska allt pynt upp i butiken med. I helgen är det ju julskyltningen och då ska alla fönster och butiker vara julfina.

Så det är mitt mission för idag. Annars blir det inte så mycket. Ikväll ska det packas lite för i helgen ska vi till pappa och jul på Liseberg! Ska bli jätte mysigt och jag har verkligen sett fram emot detta!

Jag har massa kul inplanterat som jag ser fram emot nu innan jul!

Nä om jag skulle ta och pallra mig upp ur sängen då... Jo len en liten sak jag glömde skriva igår på bebisinlägget var ju att jag tror att bebisen har börjat få hicka. I två dagar har det hållit på lite till och från. Får se om det fortsätter idag:)

Ha en riktigt bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0