God kväll!

Jag har intagit min favoritplats i huset bortsett från sängen, och kollar på blacklist! Och har en skål med god fruktsallad som jag gottar mig med!:)

Idag har jag varit ute i stallet och grejat, jobbat, varit på utvecklingssamtal med Lovisa på skolan och sen in till stan igen för att köpa nya vinterskor och nya gympaskor till Lovisa...

Kokade även jordgubbskräm idag som jag ska lägga ut receptet på imorgon för den va riktigt god! Kokade på frysta gubbar och det gick ju utmärkt!:)

Idag gick jag in i v 32. Snart är det jul med! Och idag kom ju snön! Mysigt men det blev ju bara ett enda blask ju.

Ops nu börjar det igen! Måste kolla det är ju riktigt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0