Fredag och ensamtid

Hoppla på er och idag är det FREDAG!! 
 
Även och jag inte är ledig hela helgerna längre så är det alltid skönt med fredag, det innebär ju trots allt bara 4 timmars jobb på lördagen SEn är det helg! 
 
Idag jobbar jag 10-18 och sen ska jag hem och ta det lugnt för jag lär ha ONT!
 
I morses efter att jag hade lämnat Lovisa på skolan så åkte jag och Betty till mamma och gick ut och gick en prommenad ihop. Beöver komma ut lite i friska luften och det är lika bra att passa på när det är morgon och innan jag har fått allt för ont för att orka gå. Dock måste jag köpa nya skor att ha ute när jag knatar mig fram för dom jag har trillar isär mer och mer varje gång jag änvänder dom.. 
 
 
blek blek blek... 
 
Nu är jag på jobbet och har massor att göra så det är dags att sätta fart!
 
Ha en bra fredag!
 
 
 
Joantan har kommit fram och det har gått bra med alla flyg och byten =) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0