flytt och thai

Jonatan vaknade upp med en ångest som heter duga.
 
Jag som inte kunde somna för att han snarkade så förbannat ( gör det när han druckit) så jag gick upp och la mig i lovisas säng för att få sova några timmar. Och kvart i 9 så hör jag honom vakna där nere och 20 sekunder senare kommer han uppspringande lägger sig bredvid mig och säger 
 
" ska jag verkligen till USA eller har du lurat mig??"
" nä du ska åka på torsdag och ska vara borta i 11 dagar. Det kommer bli skitkul!"
" öm hm åhh ööhhh fan, öm. Själv. kan inte du åka med då? , ömmm.hmmmm nä vad fan... så länge med... gny gnäller..."
 
(typ så höll han på ett tag eller rättare sagt till och från hela dan) 
 
men det kommer bli skitkul för honom, och det är han värd så som han jobbat och slitit. Tror att det är välbehövligt för honom att komma iväg. 
 
Jonatan är mest i chock, dels för att han ska åka och att frammförallt jag inte är sur eller grinig över att han ska åka utan att jag faktiskt uppriktigt sagt är riktigt glad för honom. 
 
Och jag är lika chockad jag, är kanske graviditeten det med.. vet inte vad jag ska skylla på riktigt. 
 
Annars idag så har vi Varit i Floby och hjälpt till med en flytt. 
Och sen åkte vi till mamma och hämtade henne och lillasyster, och sist Lovia för att gå ut och äta på Thai house. 
Så jäkla gott men jag är så mätt så det är obehagligt. 
Märker att det inte riktigt får plats lika mycket som vanligt eller som det gjorde förut utan att det blir mindre plats för magsäcken och mer till bebis. 
 
 
så blev det i håret, mörkare och glansigare. Skönt med lite ny färg och lite uppdatering i något av det positiva hållet när allt annat bara blir tjockare... (rumpa mage och bröst)
 
 
 
Nu har vi i alla fall kommit hem som du förstår och jag är igentligen dö trött efter att kappt ha sovit 4 timmar i natt och dessutom inga bra timmar, men ska ta och lägga in lite nya kunder i kundklubben så dom finns i systemet tills på måndag när vi öppnar. 
 
Vi har "fått" ett riktigt bra program eller det är en kundklubb där vi kan ha koll på vad kunden köpt för produkt och storlek för att lättare och snabbare kunna hjälpa kunden nästa gång den kommer in. 
Eller om man tex har en man, sambo, kille som vill köpa något fint så vet vi vilken storlek du har och då kan han enkelt och smidigt gå in och välja färg osv och ge dig en liten fin present, julklapp eller vad man nu vill ge=) 
 
Bra va??
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0