checklista för bebis

Nu är listan för vad som skall köpas till bebisen.. 
 
Det här är det jag tänkt att vi behöver ha hemma i början av Januari åtminstonne så den inte kommer och vi inte har något. Eller inte alls är förberedda rättare sagt. 
 
det finns en checklista på Babyproffsen.se som man kan ladda ner men jag tyckte att det var så väldigt mycket onödigt på den så jag tog lite av den och tog bort VÄLDIGT mycket... 
 
Så här är min checklista.. 
 
 
Så det mesta skall inhandlas när jag åker till Ullared i december men även en del hemma och Jävlar BABYNEST glömde jag ju skriva med!!
 
jo hemma och sängkläder skall sys upp av mamma, och jag ska försöka mig på att sy ett babynest själv ( kanske lite hjälp av mamma behövs) 
 
Kan säkert vara något onödigt på denna listan med men som sagt allt kommer Vi inte att köpa innan utan endel kan man ta lite efterhand, men det viktigaste som behövs de 2 första veckorna vill jag ha hemma, Man vet aldrig hur det går och man vet inte hur man mår eteråt heller så jag vill inte behöva springa på stan det första om jag inte vill... 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0