Underbara sol!

Det finns verkligen inget mellanting här. Antingen är det kallt och blåsigt eller så är det dövarmt men jag njuter av varenda sekund!

Idag har jag tvättat 3 maskiner som nu hänger ute och torkar och klipps halva gräsmattan och det tog tid med foten ich den här läckra plaststöveln är nu mera grön av allt gräs men den ska putsas ikväll:)

Sen har jag solat lite och nu är jag och Lovisa hos min faster och kusiner:) och jag lapar i mig sol för det här är den enda "semester" jag har i sommar så det vill till att passa på när jag ändå inte kan göra så mycket.

Ikväll har Lovisa beställt tacos, argumentet var " för sen är ju jag borta i 4 dagar" så det gick ju inte att säga nej:)

Nu ska jag fortsätta att koncentrera mig på att sola!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0