Tudilu

Dagarna dom går trots att jag inte gör något vidare. Idag har jag dock lagat lite mat och Jonatan kom hem och åt lunch sen på eftermiddagen åkte jag med Lovisa till stallet för hennes ridning.

Efter det blev det till att longera ädel för imorgon bitti ska jag tömmköra henne tänkte jag. Om det nu går vill säga, vill inte överanstränga foten och riskera att bli opererad. För det har jag verkligen inte tid med! 3 veckor handikappad får räcka för min del.

Imorgon ska vi ha lite grillkväll här hemma för då kommer mamma, svärföräldrarna och jonatnans bror och eftersom jag har fått min nya hembakat tidning så måste jag ju prova något från den.

Dock så blir det nog inte bara en sak för det är jublet omöjligt att bestämma en enda liten saken något som jag fastnade för var petit chouer. Är det någon som testat att göra sånna? Är det svårt?

Och sen lite annat vill jag göra men vi får se vad det blir:)

Nu måste jag sova, skulle lagt mig kl 22 efter revenge men det är ju så himla mycket bra på tv på torsdagskvällarna så det går ju inte slita sig!

Men sov så gott kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0