tjopp!

Fy vad det är svårt att veta vad man ska skriva som rubrik. Jag är inte bra på sånt så det blir alltid något konstigt!
 
Va och tränade i morses, eller tränade vet jag inte om man kan kalla det, jag var på gymmet och lallade runt, gick 5 km i 6.0km/h 
Det går bra med foten att gå, inga problem alls faktiskt! och det är ju så klart riktigt skönt men får vara snäll mot den ett tag!
 
Efter runtlallandet åt jag några nötter som inte alls var goda, dom smakade trä!
 
 
Dom hade garanterat varit godare om jag fått doppa dom i nutella!!
 
Nu sitter jag på jobbet och planerar! Jag har slarvat bort min gamla almanacka så var tvungen att köpa en ny men det här börjar ju inte förrän den 3/6 vilket innebär att allt som jag ska göra och INTE får missa hålls i huvudet och det är kaos där inne för allt får inte plats. 
Så missar jag någon/något så FÖRLÅT!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0