Soffläge!

Jag och Lovisa har precis ätit och nu väntar vi på att tonnårsbossen ska vänta och jag räknar minuterna ner till kl 21 då REVENGE börjar!

Tjoiiiiiiho!

Vaxningen gick bra men fan så ont det gör!! Hon säger varje gång att det gör mindre ont för varje gång och att det typ inte känns något efter ett tag men det tror jag inte ett skvatt på!

För nu har jag ändå gjort några gånger och det gör precis lika ont nu som första gången!

Men nu är det slätt och fint och framför allt hårlöst några veckor och fasen så skönt!!

Imorgon är det jobb för fulla muggar och på kvällen får vi se vad som ska hittas på. Koka rabarbersaft kanske;)

Nu ska jag göra mig redo för massage och tonnårsbossen. Lovisa är ju så pass stor nu så hon lägger sig vid 20.30 men hon har inte riktigt koll på klockan så hon tror fortfarande att hon behöver muta sig till att få vara uppe till 21 vilket inte gör något när det är någon gång ibland men som sagt hon vet inte det själv så hon lägger fram det väldigt fint " mamma om jag masserar dig under hela tonnårsbossen får jag vara vaken och kolla på hela programmet då??" Höhöhö eftersom min sambo aldrig masserar mig så får jag ju utnyttja de tillfällena Lovisa erbjuder sig själv:) så nu ska jag göra mig redo:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0