rabarber

Blä nu börjar alla rabarber växa upp igen, eller börjar dom är redan uppväxta och börjar ge mig dåligt sammvete igen!
 
Så är det någon som vill ha är det bara att hojta till!
 
Men innan ni har varit och hämtat allt dåligtsamvete så måste jag ju göra något med dom så nu är bara frågan VAD?????!!!! 
GAAH saft kanske, det är ju smidigt att göra. och det kan jag ju ge bort med för saft går väl åt hos dom flesta?! Eller?? 
 
well well.. 
 
vet du at det snart är 1 juni?! och det är svinkallt ute! när ska sommarvärmen komma??? jag vill ha sol och värme så man kan... nä jag ve tinte varför men jag vill ha det i alla fall. alla blir mycket gladare när det är soligt ute.. 
 
Idag ska jag till vaxdamen. Giiii jag ska vaxa hela benen alltså vader lår och hela kittet och bikinilinjen! dämit jag kommer grina som ett barn där inne, det gör ju så ont! Ritch ritch AAAAAJJJJJJJ!!!
 
 
haha!
 
Ja fy! men gud så skönt att slippa hålla på att raka benen varenda jäkla dag hela sommaren, eller varenda var väl att ta i men varannan iaf. Hatar att ha stubb.
 
Så hoppas jag att hon vaxar bort celuliter och sånna ojämnheter med på samma gång;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0