Pingstafton!

Idag är det tydligen pingstafton, jag hade inte den blakaste om det men det är väldigt lugnt i butiken så evet nog om det=) 
 
Lovisa är hämtad från kalaset och har haft det jättekul men hon är lite smått dötrött nu, hon hade varit trött vid 21 igår sa Maria och dom hade somnat vid 00.30 så det blir en lugn dag för lilla fian idag=) 
 
Jobbar till 14 sen ska jag iväg och byta ett par byxor som jag köpte igår utan att prova och de var på tok för stora så ska ta några mindre och det är ju skönt som attans när det går åt det hållet, Ska väga mig på måndag oh se om det hänt något i veckan. 
 
Ioch sen blir det till att handla lite innför ikväll och sen ska jag hämta Hö till min små pollar och sen hem och städa för det tror jag inte att min kära sambo har gjort när jag kommer hem! *pik*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0