Panos emporio

Go kväll fina du!
 
Jonatan har åkt för att jobba och Lovisa har gått och lagt sig och jag ska strax ut till hästarnaoch mocka och sen släppa in dom. Och sen! Sen ska jag sova, jag är jätte trött och har sovit så dåligt inatt.
 
Den där klänningen som jag beställde från nelly.com var inte alls bra;( Så den är tillbaka skickad och nu letar jag något annat att ha på mig på Studenten bla.
 
Och kom på att vi köper ju badkläder från Panos emporio och dom har även kläder så gick in på deras sida och kolla om det fanns något fint. Och OM det gjorde!!
 
Hitta flera saker som jag skulle vilja ha men får begränsa mig lite, och ska kolla om dom kan skicka det fort så jag hinner få det innan och även prova det=)
 
 
Denna tänkte jag på studenten i så fall, och med lite bling bling till så det piffar upp lite=)
 
 
Sen detta linnet och denna cardigan att ha till hösten och även lite kallare sommarkvällar. Tror jag blir super bra!=)
 
och hade jag inte haft så fruktansvärt stora armar så hade jag inte tvekat en sekund på denna underbart fina klänningen. Den hade jag kunnat dö för att ha på studenten, men som sagt så är mina armar så kraftiga så det är kört och den här ska man ju inte förstöra genom att täcka över med någon bolero eller kavaj heller.
 
så nä... ;(;(;(;(
 
Men gud så fin den är!!!!
 
 
allt finns på www.panos.se
 
så hoppas att allt finns i lager och att det kommer snabbt=) Nä nu måste jag springa ut och fixa boxarna. Och jag pratade med läkaren idag med, och jag får inte rida på ytterligare 3 veckor och när hon sa det höll jag på att börja gråta. Jag som sett fram så emot att få rida och börja träna igen men näe. Känndes som om någon ryckte undan golvet på mig=(
 
Så nu vet jag inte vad jag ska göra. På tosrdag ska jag försöka åka till gymmet och kanske köra lite på crosstrainern för att se hur det känns. Måste få röra på mig!
 
Och föressten! 3.1 kg hade jag gått ner på 1 vecka!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0