Nu bli det sängen!

Ny ska jag snart knyta mig, eller det har jag redan gjort men ska snart försöka sova.

Jag är lite ledsen över min fot då det small till i senan rätt ordentligt igår ich jag tror att den släppte rätt ordentligt vilket har resulterat i att det gjort ont idag och typ som om det bränner lätt i där jag kan tänka mig är fästet till senan så det va inte alls bra. Så imorgon hoppas jag att läkaren ringer så jag får prata med henne.

Det är ju skit jobbigt att ha det så här. Jobbet kan jag inte utföra ordentligt, inte greja något vidare här hemma, köra bil är ingenting man rekommenderar att göra direkt även om jag gör det lite ändå, och så hästarna! Åh jag grinar lite varje dag för att jag inte kan rida och träna ordentligt. Jag ska försöka ge mig ut på en skritt tur i helgen med ridstövlar som är svintajta så dom ger bra stöd och så lindat under dem med, bara för att se hur det känns. Måste får göra något innan jag blir knäpp (are) och går alla riktigt på nerverna!

I morgon ska jag till tandläkaren med Lovisa och så måste jag införskaffa mig en almanacka för min är puts väck.

Ikväll fick det bli lite jordgubbar och grädde:)

Ska dra ner drastiskt på mitt intag av kolhydrater. Jag måste verkligen. Det är så jävla svårt att hålla det på helgerna tycker jag. Men nu måste jag verkligen. Strikt i 2 v, sen är det 1 juni och då ska vi på examensfest sen den 5 juni tar min syster studenten och jag ska baka och laga mat till den och det blir INTE varken socker eller kolhydrats fritt ich sen den 7 är det invigning av lilla bryggeriet i Tidaholm!

Så den veckan kommer gå skit men tills dess måste jag verkligen hålla det!

Så er som jag träffar på veckorna, snälla hjälp mig att inte fuska och bjud mig ABSOLUT INTE på något sött eller mjöligt!:)

Nu är det god natt!


Kommentarer
Postat av: Marita

När det gäller foten så har du nog tyvärr fuskat lite, alltså du gör nog för mycket, belastar den.
Men jag förstår att det är svårt att låta bli men samtidigt så får du nog ha problemet längre.
Du får nog vara stenhård tyvärr :(
Kraaaaaaaaam

2013-05-14 @ 11:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0