kvällen

Nu har alla åkt och jag ska sätta mig i soffan och kolla på biggest looser en stund sen ska jag lägga mig.
 
Idag bjöds det på taco och nutella semiefrodo. Den är alltid lika god tycker jag. Och så jäkla smidigt för när jag gjorde den sist så var vi bara 4 st som skulle äta och jag gillar inte att ställa in en halväten "kaka" i frysen och ta fram nästa gång man får gäster så gjorde 2 st små ist. I sånna där avlånga brödformar. Och då hade jag ju en i frysen redo att ätas upp ikväll=)
 
 
 
Glömde ta en bild så lånade en från google=)
 
 
Imorgon ska jag va på jobbet tidigt för då kommer det några från SLA och ska ta lite bilder för ett bröllopsrepotage där bruden har uppgivit att hon köper underkläder hos och då undrade dom om vi ville vara med i repotaget=)
 
Kul!!
 
Nu börjar BL!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0