Hos mamma

Är hos mamma och här ätit skaldjur och nu en kesella desert:)

Har lagt upp foten på en pall för jag har sviiiin ont efter att ha gått hela dan på den, så nu bränner det ordentligt i sidan:/

Men det gick bra på sjukhuset, har fått ett annat stöd som jag skall börja använda imorgon och jag är idag världens gladaste för jag får börja rida nästa vecka, fast med den nya grejen på mig och innanför ridstövlarna:) men det går framåt!! Fasen så skönt!

Åt lunch med Emma idag med. Och jag glömde tacka dig för att du är så söt! När jag kom till hennes jobb för att sedan gå och luncha så sa hon " ska vi ta pims där dom har lchf så jag inte får dig att fuska" hur underbart är det inte när ens vänner tänker på sånt?!

Imorgon ska jag jobba till 14 sen handla för på kvällen kommer några kompisar hem och vi ska grilla:)

Ha en toppenkväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0