HJÄLP HJÄLP!

Ok, den 5 juni tar min lillasyster studenten och innan dess så ska jag på examensfest och behöver då något att ta på mig.
 
Jag har suttit och kollat igenom alla 300 sidor på nelly.com och fastnat mest för denna modellen men jag kan verkligen inte bestämma färg.
 
Så nu ber jag dig verkligen om hjälp och smakråd.
 
Den cremefärgade är ju super fin men funderar på om det kanske inte är så passande att ha på sig ljust när det är studenterna som skall ha det, och röd vet jag inte om jag passar i... så snälla hjälp mig nu!!
 
 
 
vilken tycker du???

Kommentarer
Postat av: marika

Tycker dom va snygga båda två, men den röda skulle du va fin i!

2013-05-12 @ 11:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0