helgen.

Helgen har varit bra.
 
Jag och mamma ksulle igentligen åkt bort i helgen men med tanke på min fot och att mamma har väldigt mycket att göra så fick vi ställa in det vilket innebar att det fick bli en hemma helg och det gick ju lika bra det.
 
Helgen har gått i ett lugnt tempo men vi har ändå fått en hel del gjort.
 
Foten börjar kännas bättre och senan har inte "hoppat fel" någongång idag. så det är skönt, kan jag hålla den till att inte göra det de sista 2 veckorna med så kanske jag kan ha tur att slippa en operation=)
Och det vore guld värt för jag vill komma igång med ridningen nu och jag är dösugen på att springa!!
 
garanterat endast för att jag inte kan nu, när jag väl kan kommer jag inte vilja annat än att sitta i soffa och glo på tv;)
 
men i alla fall...
 
I fredags va Min mamma jonatans mamma och pappa och bror här och vi grillade och lite så.
Mycket trevligt och det gjorde mig på bra humör att få träffa lite folk och baka och laga mat och baka. Då blir jag alltid glad.
 
Recept på paj och annat bak blir i separata inlägg annars blir detta megalångt!
 
 
 
Grönsaksspett=)
 
 
Bröderna grus fixar de sista med grillen innan maten skall på, Ädel står i hagen och hejjar på=)
 
 
WIIIIIIIEEE jag älskar min nya grill!! man får plats med hur mycket som hellst på den och dessutom går det snabbt, man behöver inte vänta på att glöden skall bli perfekt och heller inte vara nojjig över att den ska ta slut innan allt är färdigt för att sen innse att det är bra på yutan men inte klart innuti!
 
Allt är löst men denna grillen!! ställ in värmen och höj och sänk som man vill och det går snabbt! varmt direkt! Love it!!
 
 
Idag har vi varit riktigt duktiga.
 
Jag och jonatan åkte in vid 10 till stan och köpte först mat till hästarna och sen hämtade vi upp jajje och sen till byggmax och köpte panel till stallet och lite annat jox som behövdes och sen hem och nu har vi hunnit få upp panel på nästan halva stallet och jag har målat 2 ggr.

Så i veckan ska vi köpa mer panel så jag kan fortsätta måla så får jonatan spika upp det när han hinner.=)
 
Skit bra blir det! så jäkla fint när det är nytt och fräscht och det är iordning och välskött!
 
Nu ska jag ta och gå och tvätta bort sminket och sen ska jag sova, imorgon är det dags för lvoisa att gå i skolan igen och på kvällen är det BH-kvä'll=)
 
Sov så gott!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0