halva veckan har gått

Jösses vad tiden går. Imorgon är det torsdag igen och snart måndag!=) 
 
Har sovit fruktansvärt dåligt inatt, vaknat massa gånger och trott att det varit morgon och sen inte kunnat somna om igen, för att sen vakna 05.45 och då va det ju ingen ide att somna om eftersom jag skulle upp 45 minuter senare. 
 
Så idag är jag inte pigg!
 
Men jag tog mig iväg till gymmet i morses iaf. ett väldigt väldigt VÄLDIGT lugnt pass på crosstrainern men det räckte för jag vill inte överanstränga fotleden nu och med tanke på att jag ska vara igång hela dan så är det lika bra att ta det lugnt!=) 
 
Men gud så skönt det va att komma dit och känna sig lite nyttick och fräsch!
 
Fotograferingen i morses gick bra, ( tror jag) såg ju inte bilderna men det kommer om några dagar på mailen så jag kan kolla=) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0