god morgon

God morgon sålstrålar!
 
Jag tycker att det är så jäkla konstigt att man aldrig lär sig att lägga sig i tid någon gång! 
Igår hade jag verkligen LOVAT mig själv att lägga mig SENAST kl 22.00 efter biggest looser eftersom jag varit så himla trött det sista så behöver jag sova mer och ja som sagt så skulle jag lägga mig 22. men nä för när biggest looser var slut så började ju medium vilket innebar att det blev ytterligare en timme senare och sen kolla jag på mobilen och lite så innan jag somnade så nä jag somnade nog inte förrän vid 24.00 inatt igen och det är för lite med 6.5 timamrs sömn om ens det med alla vakningar jag gör / natt!
 
Så trött idag med men jag har varit på gymmet och gått i 1 timme så det var skönt!
 
Nu sitter jag och r proppmätt flr jag har precis ätit frukost.
 
 
 
Nu ska jag jobba på här!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0