Fredag!

Sitter på jobbet och ska strax åka iväg till sjukhuset för att kolla foten.
 
Jag hoppas att det är tillräckligt bra så jag slipper pjäxan nu! 
 
Sen ska jag iväg på stan med ovisa för hon ska på kalas ikväll och måste köpa en present, dom ska vara utklädda till en kändis och Lovisa ska vara Malin Baryard=) 
 
annars så är det jobb osm gäller hela dan och ikväll ska jag vara helt själv!=) LOVELY! 
Lovisa är som sagt på kalas och sover över och Jonatan ska på Bio med en kompis vilket innebär att jag har huset för mig själv och jag kan dansa runt naken om jag så skulle vilja det=) 
 
nä back to work!
 
Frukosten blev äggröra och bacon gjord på 2 ägg en msk grädde och 1/2 pkt bacon! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0