fredag

känns osm om det inte va mer än någon / några dagar sen jag skrev inlägget med rubriken fredag igen... veckorna flyger fram och det är skänt tycker jag ( just nu iaf det kan ju ha ändrats nästa vecka men just nu är det skönt)
 
Imorses tog jag det lugnt efter att ha kört lovisa till skolan, var ute och mockade gav hästarna nytt vatten tvättade hinkar och pysslade med lite sånt sen la jag mig i hängmattan några minuter innan jag var tvungnen att stressa in och duscha..
 
 
 
 
Idag har jag på mig min morsdagpressent som jag fick av lovisa, så söt att hon har fixat och grejat och fått mormor att åka med och köpa ett linne till mig som hon tyckte att mama skulle passa i=) 
 
 
 
När jag skulle sopringa till bilen så låg ädel och halvsov i höt och det är ju så gulligt när dom stora hästarna ligger ner och är som en kringla på backen. Det ser så snuttigt ut=) 
 
 
Och idag är det SOL!! 
 
jag som gnällde igår om solens frånvaro.. idag kom den! så nöjd och glad jag är då!
 
 
Nu ska jag iväg och äta lunch med Emma=) 

Kommentarer
Postat av: Ida

Ååhh vilket fint linne, från? :)

Svar: Tack=9 det kommer från kappahl=)
Frida Nävarp

2013-05-31 @ 22:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0