fläskpannkaka

Snart tar jag helg!
 
Och det första jag ska göra då är att åka upp till elins esplanad och kolla på en studentpressent till Linn och en födelsedagspressent till pappa som kommer hem idag och vi ska ha lite kalas!
 
Sen efter det ska jag handla lite som jag glömt och sen hem och baka chokladmuffins med nutellafyllnign! 
 
Imorgon är det mors dag och ja men just det ja, jag måste ju köpa något till mamma med ju!
 
bra att jag kom på det, hade ju varit jobbigt att komma på det imorgon bitti att jag inte har något att ge henne!
 
ja men efter det då så ska jag hem och baka innför kvällen!
 
Igår hade vi några vänner hemma och grillade och åt, och hade det riktigt trevligt så det mmåste vi göra om snart! dom ska dessutom få en liten bebis i Juli!=) 
 
Nä back to work en ltien stund=) 
 
snygg baddräkt va??! Den har kommit in i butiken nu=) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0