Esc

Är det bara jag eller tyckte durs att det va dåliga bidrag?

Jag är väldigt sällan imponerad över vad som visas i rutan vad det gäller melodifestivalen och Eurovision... Tycker det är lamt och långtråkigt när det inre händer så mycket. Men ändå så att man måste se:)

Vart en trevlig kväll med grillat och jordgubbar och grädde till efterrätt!

Jag stod emot både coca cola, färskpotatis och socker! Nöjd nöjd nöjd!

Jo! Idag när jag och Lovisa skulle åka och handla så vart jag så jäkla hungrig så va tvungen att få i mig en sen sen lunch och åkte till mc domsals för att köpa lite kyckling men efter arga ståtts kö i 15 minuter och varenda jävel framför mig fick vänta på sin mat så vart jag jäkligt sur och irriterad när jag kom fram till kassan och framför allt stressad!

Är mån på en snabbmatskedja så ska det gå snabbt att få maten, en kille väntade i 25 minuter innan han fick en sketen wrap! Skit dåligt! När jag va typ 12 så kommer jag ihåg hur dom gled fram på golvet för att det skulle gå fort och jag vet att någon som jobbade där berättade arton hade såpa på golvet för att de skulle kunna glida fram och påstå sätt effektivisera springandet!

Det har dom INTE nu längre!!
Nu är det bromsklossr överallt!

Jo när jag kommer fram säger jag märkbart irriterat " finns det några kucklingvingar färdiga??

" - nä " får hg till svar från den unga tjejen i kassan som inte fått lära sig hur man hanterar kunder som inte är glada och positiva 24/7

" så jag frågar - hur lång tid tar det då??

" öööm hmm typ 1-5 minuter.

" ja fast ni måste väl ha en tid på hur länge dom skall värmas? Det kan ju omöjligt vara 1 eller 5 minuter"

Så jag sket i kycklingen och tog en cesarsallad som var den äckligaste sallad jag någonsin ätit. Smakade peppar och gummi kyckling. Krutongerna peta jag bort.

Hade varit godare med ett isbergssallads huvud och en citron som jag avskyr! Nä drinken är bra på hamburgare inget annat!!


God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0