Effektiv igen

Åh idag är jag nöjd med mig själv!

Kl 8 va jag på jobbet och har betalat räkningar och gjort lite beställningar och lite annat smått och gott.

Sen tog jag en snabblunch med Jonatan, Jajje och Jesper. Sen stack jag och handlade vilket tog 3 ggr längre tid än vad det brukar men det gick och sen hem och grejatsom fasen.

Städat, marineratkött, gjort grillspett, gjort en key lime pay, en omgång med petiechouer och nu massa minimaränger och förberett några aptitretare för ikväll:)

Nu är jag helt jäkla död i min fot så nu ska jag vila den i soffan 30 minuter sen ska jag fixa i ordning mig själv innan dom kommer:)

Ikväll ska vi förhoppningsvis inviga den nya grillen från USA!!:) tjoho!
Det ska bara bytas en slang för att få rätt fattning på den som man sätter fast i själva gasol tuben.
Fast för säkerhetsskull så har jag köpt briketter;) man vet ju aldrig så det är bäst att vara på säkra sidan:)

Ska lägga upp recept och bilder imorgon om det är gott med pajen och dom andra:)

Ha en riktigt bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0