Debatt

Har precis kollat på debatt på svt och jag är så jävla in i helvetes förbannad så jag skulle kunna strypa någon just nu!

En svensk kvinna som skulle jobba med någon muslim och för att vara trevlig som man lärt sig att vara sen barnsben sträcker hon fram handen och ska hälsa men muslimen vill inte hälsa för han vill inte hälsa på en kvinna genom att ta i hand.

Vet du vad som händer?? Jo hon får en varning från sin arbetsgivare och han får 30000kr i skadestånd för att hon har gått emot någon jävla diskremeneringsregel som vi så fiffigt har kommit på i Sverige.

Och så sitter en annan muslimsk kvinna med huckle på sig och säger " jag är uppfostrad att inte hälsa i hand sen jag var liten och jag ska inte behöva göra det i Sverige när vi bor i ett mångkulturellt land"

Nähä?!?!?! Men jag som är uppfostrad med att ta i hand och att jag är oartig om jag inte gör det ska jag skita i det då för att hon bor i Sverige?

Jävla sjukt!

Sen var det faktiskt 2 andra muslimer som var med i debatten som tyckte att det här var fruktansvärt löjligt och att man får ta seden dit man kommer!

Och det håller jag helt med om, åker jag till Marocko eller något annat land så går inte jag i kort kort och bikini bh för jag vet att det inte är ok enligt dem.

Vad är då skillnaden om dom kommer hit? Jag förstår verkligen inte det. Och så fort man har en annan åsikt än en utländsk har då är man helt plötsligt. Rasist.

Det handlar inte om det utan man måste ju kunna ha olika åsikter utan att vara rasist?!

Nä sånt här hör mig förbannad!

Det ska vara på lika villkor och det skall inte upprättas en massa andra lagar för att man ska ha en fördel för att man kommer från ett annat land.

Sen har jag inget emot att vi är ett blandat land och det finns garanterat många fördelar med det med.

Blä nu blev jag helt matt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0