cyklister

Vad är skillnaden på en som sitter på en cyckel och cyklar på en väg, samma väg, bor i samma ort?? 
 
Jo den som har trikåer på sig tror att han blir en jävla lastbil!!
 
I morses när jag åkte in till jobbet så kommer det 3 stycken som sitter så sina urfräna tävlingscyklar och dom kan inte cykla på rad som normala människor gör utan dom cyklar så jävla smidigt på BREDD!!! vad är det som får er till att bli lika bred som en lastbil och tro att ni har företräde i trafiken bara för att ni har några sketna trikåer på sig?? är det meningen att vi i bilar ska behöva stanna och vänta på att en annan bil ska kunna passera först?? för att ni inte kan cykla på rad som man lärt sig att göra sen man va 3 och lärde sig sitta på en cykel första gången??? 
 
 
 
jag blir arg bara jag ser den övre bilden!! ser ni???!!!!
 
Dom här fin fina trikåpojkarna tar upp ett helt körfält och lite till!  medans tjejen på nedre bilden cyklar ute på väggrenen, och nu är jag väl medveten om att det inte finns någon väggren på övre bilden med det innebär inte att man ska ta upp ett helt körfält ändå!!! 
 
Jag blir vansinnig när jag möter dom på vägen! jag är sugen på att köra så jävla nära så att sidospegeln trycker till dom i röven så kanske dom fattar att man ska hålla sig INTILL KANTEN ÄVEN I TRIKÅER!!
 
Nu har jag tack och lov så pass vett innanför pannbenet så jag inte tänker köra över dom men jag är bra sugen ibland!
 
Och det är precis samma sak när dom åker på dom där jäkla rullskidorna eller inlines! 
När jag åker inlines ser jag banne mig till att hålla mig i kanten av vägen inte 2 meter ut för att verkligen vara säker på att någon skall köra på mig!
 
Skitförbannad gör det här mig! Så se till att håll dig intill kanten om du ska åka på någon väg där argbiggan-frida kan komma med bilen!=) 

Kommentarer
Postat av: Marita

oj oj oj :) här var det hormoner :)
skrattade gott åt ditt inlägg

Svar: haha ja men så jäkla sur blir man när dom är över hela vägen ju=)
Frida Nävarp

2013-05-28 @ 13:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0