äntligen fredag!

Åh älskade fredagen är här IGEN!
Och Löning dessutom, det kan ju inte bli bättre. Man känner sig alltid lite rik när pengarna kommer in på kontot och innan alla räkningar dras för då är det inte alls lika kul att kolla på kontot sen! Speciellt inte när man har hus!;) 
 
Jag håller på att boka in tider med leverantörer innför modemässan i höst. ( augusti)
OCh sen måste jag hitta ett hotel med som ligger bra, vi brukar inte slå på stort med hotel när vi åker på sånt här för man är ändå så lite på rummet, man sover ju typ bara den tiden ändå.
MEN!
 
Jag vill så gärna ha ett badkar på rummet! alltså jag fullkommligt ÄLSKAR att bada badkar men vi har inget hemma och nu längtar jag verkligen efter att få ligga i ett varmt bad och flyta runt, flyta var väl att ta i men att få ligga i badet med bubblor runt sig är ju så jäkla skönt!
 
Så det ska jag kolla efter till höstens hotel!
 
Idag gick jag 5 km igen och det är skönt att röra lite på sig igen, även om jag hellst vill rida men det vågar jag inte. 
Jag är rädd för att jag kommer att vara lite rädd för att sätta mig på hästen igen eftersom det blev så himla dumt med foten sist och det vill jag ju igentligen inte... man jag märker att jag går väldigt försiktigt i vissa lägen för att den inte ska hoppa iväg.
 
Men som sagt, skönt att åtminstonne kunna röra sig lite igen.
 
 
Dagens outfit. 
Sommargul tröja från kappahl och jeans från veromoda! Jag älskar de löst sittande tröjorna som ändå har lite form. Man skipper känna sig som en uppstoppad falukorv!
 
 
vaknade bredvid denna lite goding i morses, hon sussade så skönt och andas så där tungt som bara barn kan göra, alldeles varm och gosig. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0