Vart tog dagen vägen?

Jösses vad denna dagen gick fort!!

Var på vårdcentralen med Lovisa och lade om såren, sen blev det lunch med Jonatan, Jajje, Lovisa och min bror med tjej sen hämta lite spån och sen ut till stallet och for i väg till ett ridhus en liten bit bort för att hoppa med ädel..

Pytte hinder men måste börja försiktigt med henne, både för muskler och huvud. ( på oss båda) fy fan vad jobbigt det är!

På torsdag ska jag rida min första privatlektion på väldigt länge, så deg blir nog intressant vem som blir utmattad först!:)

Nu ska jag sova för imorgon är det träning och skola som vanligt! Idag har Lovisa haft k-dag, studiearbete hette det på min tid men det ändras ju så fort nu för tiden, bättre var det förr. Eller vad säger alla andra gamlingar?;)

Nopp sov nu Frida !

Vi hörs imorgon.

Jo jag har köpt två par nya jeans. Fy vad dyrt. Nästan 2000 för två lee jeans! Fy bubblan då vill det till att det är lika bra kvalitet på dom som våra bh! Dom håller länge vill jag lova!
Nä visar imorgon. För nu går ögonen i kors!
Nä god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0