USA

Som jag längtar tillbaka till USA och florida. 
Det finns inget verkligen inget jag hellre vill göra nu än att åka dit i två veckor. 
 
Jag saknar sol och värme och BRA shopping!
 
Få vara i lugn och ro ett tag utan krav och måsten. Gud så skönt det skulle vara. 
 
Ska se till att spara lite (mycket) pengar så vi kan åka dit igen. Dock tycker jag att det räcker med 2 veckor denna gången i så fall. Tre veckor var superskönt men två räcker för att få tillräckligt med sol och shopping och utflykter och man hinner inte missa allt för mycket hemma under tiden heller=) 
 
I morses var jag på gymmet och sprang 5 km. och sen efteråt körde jag lite axlar och bröst. 
 
Och nu är jag helt slut. 
 
 
 
Dafens frulle.
Kesella och färska bär!
 
 
ralph lauren tröja från usa och det gör mig glad i hjärtat att veta att här hemma kostar den 1200:- och jag köpte den för 400:- oooo ye baby! så glad jag blir av att veta att jag fyndat något bra=) 
 
Näpp time to work!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0