tuttilidu!

Sitter och skriver scheman för sommaren och fasen vad det är svårt att få ihop det med timmar och lediga dagar/veckor för de anställda och så vill jag ju inte att lovisa ska behöva gå på fritids hela sommaren utan att hon kan vara ledig lite då och då iaf men det är fasen inte lätt!
 
Har kommit till halva sommaren och då har inte ens semestrarna börjat än=)
 
Har varit i göteborg och vänt idag på förmiddagen med, körde mamma, linn och linns kompis till landvetter så dom kunde ta och flyga till Kina! Lyckosar!!
 
2 veckor kommer dom att vara där och gotta sig och shoppa !
 
Imorgon ska jag ta och gå till Telia och skälla!!!!
Min mobil är INTE alls gammal och batteriet är redan heölt slut. Jag laddade den hela natten och då var det 100% batteri och när jag sen kollade på den kl 11 så hade jag ringt 1 samtal och inget mer och då var det 2% kvar och sen dog den 30 sek senare! SKIt!!
 
så nu måste jag föra över allt till datorn och imorgon kommer gnäll frida fram!
 
NU ska jag jobba vidare! Ha en bra dag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0