torsdag

Var ute och gick med hundarna i morses ca 4-5 km och jag hade så gärna velat skriv att det va så skönt att komma ut och gud vad skönt med lite sol på mitt likbleka nylle men det kan jag inte.
För det va vidrigt. kallt och blåsigt!
 
Det va skönt när man va mitt i skogen för då kom inte vinden åt en men det gjorde ju inte solen heller så det gick ju på ett ut!
 
Va ju på telia i morses och fick en lånetelefon! skit telefon är det sony xperia! jag vill ha min iphone. den är bra.
Så nu har jag inga nummer eller något, helt handikappad, kan inte kolla facebook eller blogga via mobilen. allt blir lite krångligare utan min vanliga telefon.
 
Idag ska jag jobba en kort dag för 15.30 ska jag rida för stefan igen och det ska bli skit kul! direkt efter det så rider Lovisa ch sen blir det till att åka och hämta hösilage och sen fort hem för ikväll mina kära vänner är det börjapå en gladare "vår" och som förgyller torsdagarna lite extra!
 
Ikväll börjar REVENGE igen!! som jag längtat och somjag väntat på att detta program skall börja! och ikväll smäller det.
Och jag ska ladda upp med riktigt ordentligt mys frammför tvn!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0