stööööörande!

Hade precis skrivit ett megainlägg på mobilen och när jag skulle publicera det så försvann givetvis alltihop!! Jäklar så sur jag blir. Nu vill jag ha min IPHONE tillbaka!
 
Är iaf hemma med Lovisa idag med även om hon mår bättre och int spyr så har hon ont i magen och är matt men det är ju inte så konstigt.
 
Jag har klippt betty och nu är det inte mycket kvar av henne=)
Haha all päls flyger runt i luften ute så vi ( jag) får hoppas att det är någon fågel i närheten som vill bygga bo snart för då är bettypälsen perfekt!=)
 
nu kör jag ett ordentligt städröj här hemma tvättas vädras och dammas och allt där till så det blir fint till påsk då vi inte ska gör något för jonatan jobbar och jag behöver vila.
 
Nä bärst att fortsätta så jag inte slappar till mig för mycket och inte kommer igång med städet igen!!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marita

Såå söt hon blev, ser lite barnsligare ut nu:)
Ge Lovisa en stor Kryapådig-kram.
Det går magsjuka i Fröjered, såg det på facebook.
Kraaaaaaaaaaam

2013-03-28 @ 15:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0