Spöken??!!

Jag tror att jag på riktigt börjar förlora förståndet!!

Du vet så som det kan bli när man ser något i ögonvrån som rör sig och när man kollar är det tex katten som går förbi i köket eller något sånt... Nu är det så att jag får för mig saker går/fladdrar/rör sig hela tiden runt omkring mig nu och har gjort i några dagar och det stör mig!

Jag kollar varenda gång efter vad det är och om Lovisa smugit ner eller om grannen går förbi med hunden, eller vad det nu kan vara!

Jag börjar allvarligt fundera på om jag börjar bli knäpp!!


Kommentarer
Postat av: Marita

Ert hus är gammalt och många andar finns säkert där men de är säkert snälla:)

Svar: ja det får vi verkligen hoppas=)
Frida Nävarp

2013-03-20 @ 13:40:04
Postat av: Marita

Det blev många "säkert " :) sicken svenska

2013-03-20 @ 13:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0