Snart åka hem och sova!!

Sitter och väntar på en sen lunch igen och efter den är intagen ska jag åka hem och lägga mig!

Jag är helt slut i både kroppen och huvudet.
Och imorgon åker mamma och Linn till Kina och jag ska köra dom till Göteborg på morgonen först sen ska jag jobba i mammas butik några dagar:/ kul att byta lite men mindre bra när man är helt slut och massa att göra på maxmode...
Men får jobba lite hemma med så ska det väl gå:)

Måste ta och träna på torsdag och fredag med så jag kanske kan få lite energi!!

Det är bara en jävla massa gnäll just nu med jag är totalt utmattad!

Det blir till att vara hemma och sova och vila lördag kväll och söndag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0