pigg och glad

fasen vilken hektisk dag det här har varit! hektisk och kul!

ridningen gick riktigt bra och det var stor skillnad på ädel från förra veckan, så vi fick mycket beröm båda två och det är ju alltid kul:)

Lovisas ridning gick med bra och efter det så åkte vi och hämtade go och sen har jag varit i stallet och grejat tills för en halvtimme sen.

Lovisa sover och jag väntar spänt på att revenge ska börja!
har förberett chokladmousse:)
så nu kan det allt börja!!

fredag imorgon! vart har denna veckan tagit vägen? tyckte att det nyss var helg, men jag klagar absolut inte på det;)

nä nu ska jag hänga lite tvätt i reklamen!

hoppas du har en lugn och skön kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0