ny frissyr och nya naglar

Kl 8.00 satt jag i frissörstolen ich innan dess hade jag borstat alla hästar ( dom fäller något sinnessjukt just nu) duschat och gjort mig iordning,varit och tvättat bilen och hunnit slänga i mig 2 kokta ägg.
 
Och nu har jag ny fräsch färg i håret, nyklippt och det är KORT!!! 15 cm tog hon av så nu är det inte långt och platt längre utan lite all i det och lite fluff=) 
Och dessutom har jag cerisa naglar som är ur snygga!!!=) 
 
Dock kan jag inte visa er flr med den här jäkla telefonen så kan man inte ta kort ordentligt och det är ju helt omöjligt att skicka bilder till mailen med och ska jag göra ett inlägg från mobilen så bli bilderna åt fel håll.. 
 
INGET BRA!
 
 
Jag letar efter ett vitrinkåp som inte gör ett allt för stort hål i plånboken och det är banne mig inte lätt för alla vitrinskåp som jag vill ha kostar typ 10-15 tusen och det tycker jag är ALLDELES för mycket pengar att lägga på ett skåp. 
 
 
 
 
dessa tycke jag är fina men det finns ju hur många till som är fina.... 
 
Kan lika gärna köpe att på blocket som jag gillar och måla det, men då ska jag hinna måla det oc sånt med. och med tanke på att jag tyvärr inte har allt för mycket ledig tid innebär det att det troligtvis skulle bli klart när jag går i pension!
Och det vore ju trist.
 
Men så har vi ju detta!!! och det skulle jag verkligen vilja ha för det passar PEFEKT in hos oss!!!!!
men det tycker jonatan är jätte fult och det är ju med tråkit... men det tycker jonatan är jätte fult och det är ju med tråkit... 
 
men det tyckte han ju å andra sidan om vårt matbord med från början men det är ju med skitfint ( tycker jag) och det gillar han ju med lite nu=) 
 
 
 
 
och detta är vårt bord! Ja du ser ju själv hur bra det vitrinskåpet skulle va hemma!! ÖVERTALNING blir det nu!! kostar ju "bara" 5000:- med!
Vilket fynd! nästan så jag TJÄNAR pengar på att köpa detta!
 
Nä nu ska jag springa och möta mitt lunchsällskap!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0