missnöjd

fy jag har en riktig Down period just nu! jag behöver sol och lite värme och mjukt i backen så jag kan rida ordentligt.

jag vill bli lite brun och få ha lite övriga kläder så jag får ha min nya super fina bh:)
den blir jag glad när jag tänker på iaf!

usch alldeles för mycket trist och deppigt runt mig och jag kan inte stå emot utan det tär på mig med så det heter duga och det suger!

behöver något kul nu. något bra.

har bakat bullar och grillat nu på kvällen och slängt in mer tvätt så nu är korgen snart tom tack och lov!!;)

o fy fan nu börja det stinka något så in åt helvete! shabo ligger och fiser fy!!!
inte gott med hundfis!

nu ska jag sova! det ät inte bra att jag börjat vakna så tidigt, måste sova längre när jag väl får:)
sov så gott






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0