Mår Inge vidare

Så idag ligger jag hemma i soffan och kollar på tv ihop med Betty!

Har ont i magen, huvudet värker och jag känner mig het utmattad och tårarna kommer hela tiden.
Orkar inte prata med någon och vill bara vara ifred:/
Inte alls kul det här!


Ska försöka ge mig ut till stallet om en stund och få lite frisk luft och förhoppningsvis rensa tankarna och huvudet lite.

Även om man är hemma blir det ändå att man jobbar lite så nu ska jag kolla mailen och svara på dom sen kolla och fixa lite med webbutiken.

Hoppas att du har en bättre dag än mig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mm usch, låter inte alls bra :( hoppas du känner dig bättre snabbt. Får se till att ha en Myskväll snart! Puss o kram

Svar: ja det tycker jag=)
Frida Nävarp

2013-03-18 @ 21:10:36
Postat av: Anonym

Glömde skriva att det va från mig Emma K.

2013-03-18 @ 21:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0