kallt

ja det är väl ingen som missat att det är kallt iaf så det lär jag ju inte behöva säga och gnälla över... 
 
Här strömmar vårens grejer in vilket känns längre och längre bort för var dag som går... Men man blir glad av allt fint som kommer i alla fall=) 
 
Köpte en trisslott igår när jag var och handlade och vann!
 
 
hela 60:- vann jag! men det är i alla fall dubbelt så mycket som lotten kostade=) 
 
igår när vi hade varit hos tandläkaren med lovisa så såg hon så trött ut så jag frågade henne " är du trött Lovisa?" - " nä det tycker jag verkligen inte!!" fick jag till svar och vi hann inte ens åka i 5 minuter innan hon stensov!
 
Varför är det så med barn? (och pojkarna Viström) att det är så hemskt att sova? jag vet ju att jag va lika dan själv när jag va liten men när man väl sover ocså är det ju så himla skönt! och för att inte tala om ifall man vaknar upp och är utvilad. Nu har det inte hänt mig på länge men det är ändå lika skönt att krypa ner i sängen tycler jag=) 
 
 
nu ska jag äta lite lunch sen om någon timma eller 2 kommer jonatan och hämtar mig för då ska vi till Floby för lite kalas, Jonatans farfar fyller 88år! 
 
Lite kul för vi har alltid sagt att han är 80 år äldre än lovisa men i morses när jag pratade med Jonatans mamma så kom vi på att han BARA är 79 år äldre! och det va ju inte lika mycket! haha 79 år äldre, jösses det är ju svinmycket igentligen=) 
 
nopp lunch!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0