hemma igen!

 
 Nu har vi kommit hem efter en natt i Göteborg hos pappsen!
 
Vi åkte tåget ner jag och lovisa, och va hemma hos pappa igår kväll och åt gott, pratade och kolla på tv, JOnatan och hans kompis kom poch hälsade på en liten stund=)
 
Och idag har vi varit på göteborgs stadsmuseum allihopa, åt lite lunch och sen for vi hem och till jonatans mamma och pappa och fick smaskig mat där=)
 
Nu är vi som sagt hemma och jag har släppt in hästarna och mockat och gett dom avmaskningsmedel.
 
Inget kul att skriva alls är så trött, turbulent här just nu så jag har sovit så jäklans dåligt men jag hoppas på lite god natts söm så  är det nya tag imorgon=)
 

Kommentarer
Postat av: Marita

Oj då, har du redan hunnit skriva :)och fixat med hästarna. Vilket fint väder ni har på Ekängen!

2013-03-17 @ 21:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0