helgen!

har haft en toppendag!

igår åkte jag och Jonatan till göteborg och hälsade på pappa och där var även Michaela och hennes familj, vilket va super kul!

don andra sov över men jag och Jonatan åkte hem och var hemma 03.30 så jag va lagom pigg efter att ha kört hem i mörkret.

så idag tog vi en ordentlig sovmorgon sen åkte vi in till stan och åt med jajje och var på chili, uppe på berget och gick en sväng.och ja lite fix och annat pyssel!

väl hemma så stack jag ut och red och Jonatan och jajje monterar ihop grillen jag fick av pappa i julklapp!
blir asa bra! superfin är den, med kokplatta och hela köret!
så nu är det bara gasolen son fattas sen blir det till att grilla varje dag!!

nu ska vi kolla på en film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0