Heeeej!

Jösses jag skulle skriva ett inlägg till dig redan i morses men jag har verkligen inte hunnit innan. 
Men nu ska jag ta mig lite tid tänkte jag=) 
 
I morses va jag på gymmet och sprang. Jag sprang hela tiden utan stopp ( eller jo ett på ca 30 sekunder för att dricka) annars sprang jag hela tiden. 30 minuter ganska exakt tog det mig att springa den tiden. Så jag är verkligen jätte nöjd!
 
 
ja det är tur att jag inte är någon matbloggare för endel matkort ser ju rent av vidriga ut. iaf så år jag 2 ägg och makrill till frukost och nu ska jag sätta mig och kasta i mig lite lunch innan jag fortsätter här!
 
hörs mer ikväll för nu måste jag jobba vidare! ha en bra dag!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0