Greys och ridning

Så jäkla sur på mig själv blev jag förut. Då har jag för första gången på veckor kommit iväg lite tidigare från jobbet för att kunna Rida när det är ljust ute och så när jag kommer hem kl 17 och bara ska springa in och byta om så inser jag att jag har glömt hem nyckeln hemma i morses och Jonatan åkte efter mig vilket innebär att jag inte kommer in!

Så förbannat jäkla irriterande. Så fick åka in till stan igen och hämta jonatans nyckel och det tar ca 1 timme fram och tillbaka med lite snabbprat.

Så kl 17.55 var jag hemma igen och svidande snabbt om och sen fixade jag i ordning ädel och var ute i ca 40 minuter! Riktigt skönt va det!

Sen Åkte jag och hämta Lovisa och nu kollar jag på greys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0