Biltvätt och lamm

Jag och Lvosia har precis varit och tvättat bilen i statiols biltvätt och fasen det är ju riktigt läbbigt ju! Dånar som fasen ju och man är helt instäng och gå ur bilden där är ju förenat med livsfara!
 
I morses va jag ute och red ädel och det börjar bli skit kul för hon börjar gå riktigt fint nu. Böjer sig lättare och kommer ner i form snabbt och lätt. 
Så det är riktigt kul när man ser lite resultat och att det händer något med henne när man jobbar mycket. 
 
Efter stallet åkte jag och Jonatan ner till stan och käka med min bror och hans tjej, smaskens och så skönt att slippa laga mat och diska det är elle?!

Efter maten åkte Jonatan till kontoret för att jobba med 50lappen.se och jag och hämtade Lovisa och vi åkte till lillebror och kollade på deras nyfödda lamm! s himla söta och så små. dom var förtidigt födda båda två men det ena var pyttelitet!
 
Nu sitter vi på kontoret och pysslar, jag har äntligen skrivit klart Lovisas sommarschema som skall till fritids och det är riktgit skönt att inte vara sist med det som jag alltid brukar vara=) 
 
Imorgon är det jobb igen och på eftermiddagen ska lovisa på läger.
 
 
 
 
 
 
sitter vid jonatans bärbara dator och hittar massa korrt från när vi nyss blivit ihop, och man ser så tydligt på lovisa att det gått några år nu=) här var hon nog ca 3-4 år=) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0