äntligen fredag!

Jonatan har precis varit nere och hälsat på mig en liten sväng och nu ska jag fixa med lite papper och även webbutiken. 
Kom ju på att jag glömde länka till webbutiken där vi har den bh som jag visade bild på härom dagen. 
 
 
finns på http://www.maxmode.nu/bh?product_id=195
 
innan jobbet idag har jag tränat, 7 km i backe på crosstrainern. och efter gymmet åkte jag till svenska foder och fyllde på matförådet till hästarna. 
 
Har kommit in i någon grej där jag inte tycker det är roligt att köpa kläder till mig själv men däremot till hästarna är det skit kul att köpa shabrak, lindor, borstar, godis och sånt där=) 
 
Idag ska jonatan ut med några kompisar och jag ska vara chaffis ikväll men innan det ska jag ta och rida ut en ordentlig tur och göra klart i stallet och kanske kanske om jag hinner se första twillight filmen, köpte allihopa igår så det kanske får ta och bli lite twillight maraton i helgen=) 
 
 
dagens outfit är tights och en skön tunika från maxmode
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0