ändrade planer och jobb

Sitter på jobbet och fryser halvt ihjäl! 
 
Ridturen i morses skjöt jag upp till i eftermiddag för det a ju s¨lungorna frös sönder när jag gick ut till stallet för att göra iordning Ädel, så jag gick in igen och städade ist så slipper jag det i em och så kan jag rida då istället. För Fy!!
 
Har precis bokat biljett till Göteborg imorgon eftermiddag. Jag och Lovisa ska åka och hälsa på pappa som kom hem från USA efter att ha varit där i 5 eller 6 veckor igen. Så nu va det på tiden att han kom hem för fy vad man saknar honom när han är borta så länge! även om man inte träffas så ofta när han är i sverige så är dedt på något sätt annorlunda när man vet att han inte är inom bilavstånd och man kan inte ringa och säga Hej så lätt heller med tidsskillnader osv,.... 
 
Så iaf. imorgon bär det av till götlaborg för oss. 
 
ska packa ner lite grejer att ta med så slipper jag stressa med det imorgon!
 
Nä back to work!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0