tisdag.

Tjipp nu är det tisdag vilket innebär att snart är det torsdag som innebär att det snart är helg igen. 
 
Jag vet inte vad jag har hållt på med inatt, jag har vaknat minst 100 gånger känns det som. och mitt i natten gick lovisas dator med kompisar på nåtet igång på högsta volym vilket innebar attj ag var tvungen att pallra mig upp i mörkret och leta mig fram till den innan lovisa skulle vakna... 
 
igår precis när jag skulle lägga mig så plingade det till i telefonen och att Jonatan hade taggat mig i en bild han lagt upp... Gullegrisen tänker jag, nu har han för första gången på 5 år skrivit något ofentligt snällt till mig ( händer inte över huvudtaget annars)och när jag tar upp bilden får jag se det här.. 
 
 
tillsammans med texten "jag har gömt honom i sovrummet någonstans gumman"
 
Gullegrisen... näe han gick inte över till + sidan direkt... 
 
Kanske därför jag sovit så dåöigt hela natten. Inre rädsla för att den feta sorken ska komma. 
 
 
 
nu sitter jag och fixar med lite beställningar och väntar på att Emma ska komma så vi kan åka och äta THAI mat!! satans så gott!
 
I LÖÖÖÖÖV THAI! efter det ska jag hämta Lovisa och köra henne till en kompis som hon träffade på ridlägret. 
 
Ha en toppendag!!
 
 
 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0